Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T21:49:47+01:00
Samca . : - jądra
- najądrza
- nasieniowody
- pęcherzyki nasienne
- gruczoł krokowy
zenskie .
Do narządów płciowych wewnętrznych należą:
- jajniki
- jajowody
- macica
- pochwa
2009-12-16T21:58:06+01:00
U samicą są u nasady drugiej pary odnóży, a u samców u czwartej parze odnóży. Nie wiem czy Ci o to dokładnie chodziło ale napisałem.