Odpowiedzi

2009-12-16T21:17:22+01:00
Maria Teresa
Habsburg
ur. 13 V 1717
zm. 29 XI 1780
Maria Elżbieta
Habsburg
ur. 5 II 1737
zm. 7 VI 1740
Maria Anna
Habsburg
ur. 6 X 1738
zm. 19 XI 1789
Maria Karolina
Habsburg
ur. 12 I 1740
zm. 25 I 1741
Józef II
Habsburg
ur. 13 III 1741
zm. 20 II 1790
Maria Krystyna
Habsburg
ur. 13 V 1742
zm. 24 VI 1798
Maria Elżbieta
Habsburg
ur. 13 VIII 1743
zm. 22 IX 1808
Karol Józef
Habsburg
ur. 1 II 1745
zm. 18 I 1761
Maria Amalia
Habsburg 1)
ur. 26 II 1746
zm. 18 VI 1804
Leopold II
Habsburg
ur. 5 V 1747
zm. 1 III 1792
Maria Karolina
Habsburg
ur. 17 IX 1748
zm. 17 IX 1748
Maria Joanna
Habsburg
ur. 4 II 1750
zm. 23 XII 1762
Maria Józefa
Habsburg
ur. 19 III 1751
zm. 15 X 1767
Maria Karolina
Habsburg 2)
ur. 13 VIII 1752
zm. 8 IX 1814
Ferdynand
Habsburg
ur. 1 VI 1754
zm. 24 XII 1806
Maria Antonina
Habsburg
ur. 2 XI 1755
zm. 16 X 1793
Maksymilian
Habsburg
ur. 8 XII 1756
zm. 27 VI 1801
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:19:13+01:00
Franciszek l
Ferdynand I Dobrotliwy
Franciszek Józef I
Karol I
Otto
pozdrawiam . ; *
1 5 1
2009-12-16T22:52:51+01:00
; ) Maria Teresa
Habsburg
ur. 13 V 1717
zm. 29 XI 1780
Maria Elżbieta
Habsburg
ur. 5 II 1737
zm. 7 VI 1740
Maria Anna
Habsburg
ur. 6 X 1738
zm. 19 XI 1789
Maria Karolina
Habsburg
ur. 12 I 1740
zm. 25 I 1741
Józef II
Habsburg
ur. 13 III 1741
zm. 20 II 1790
Maria Krystyna
Habsburg
ur. 13 V 1742
zm. 24 VI 1798
Maria Elżbieta
Habsburg
ur. 13 VIII 1743
zm. 22 IX 1808
Karol Józef
Habsburg
ur. 1 II 1745
zm. 18 I 1761
Maria Amalia
Habsburg 1)
ur. 26 II 1746
zm. 18 VI 1804
Leopold II
Habsburg
ur. 5 V 1747
zm. 1 III 1792
Maria Karolina
Habsburg
ur. 17 IX 1748
zm. 17 IX 1748
Maria Joanna
Habsburg
ur. 4 II 1750
zm. 23 XII 1762
Maria Józefa
Habsburg
ur. 19 III 1751
zm. 15 X 1767
Maria Karolina
Habsburg 2)
ur. 13 VIII 1752
zm. 8 IX 1814
Ferdynand
Habsburg
ur. 1 VI 1754
zm. 24 XII 1806
Maria Antonina
Habsburg
ur. 2 XI 1755
zm. 16 X 1793
Maksymilian
Habsburg
ur. 8 XII 1756
zm. 27 VI 1801