Odpowiedzi

2009-12-16T21:17:28+01:00
W eschatologiach religii uznających życie pozagrobowe, piekło to miejsce przebywania lub stan dusz zmarłych, potępionych za grzechy lub winy wobec bogów popełnione na ziemi.



W religiach pierwotnych i starożytnych piekło było umiejscawiane przeważnie pod ziemią, a wyobrażenia doznawanych w nim kar były kształtowane na wzór doczesnych cierpień człowieka (głód, pragnienie, tortury, ból, płacz, niewola i inne). Także siedziba złych duchów.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:18:34+01:00
Piekło, w koncepcjach eschatologicznych wielu religii miejsce przebywania lub stan dusz zmarłych, skazanych za grzechy popełnione na ziemi; synonim męczarni i wiecznej kary.

Chyba o to ci chodzi?:D
2 5 2
2009-12-16T21:18:42+01:00
Piekło- to miejsce przebywania lub stan dusz zmarłych, potępionych za grzechy lub winy wobec bogów popełnione na ziemi.
2 1 2