Prosze przetłumaczyć:

Das sind Schlangen.
Die Schlangen sind lang und grün-grau.
Sie laufen gern im Park.

Hier ist ein Papagei.
Er heißt Chico.
Der Papagei ist nicht jung, aber er schwimmt jeden Tag.

Das ist ein Maus.
Die Maus singt gern.
Sie ist klein und weiß.

Das sind Fische.
Die siend Fische sind klein und bunt.
Sie siend auch laut.

Prosze o sybką odpowiedź

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T21:28:42+01:00
To są węże..
Węże są długie i szare zielone .
One chętnie pełzają w parku.

Papuga jest tu.
On nazywa się Chico.
Papuga nie jest młoda, ale ona pływa codziennie .

To jest jakiaś mysz.
Mysz śpiewa chętnie.
Ona jest mała i biała.

To są ryby.
Są ryby małe i barwne.
One także są głośne.

Pomogłem ;} ??
2009-12-16T21:34:18+01:00
Są to węże.
Węże są długie i zielono-szare.
Biegały chętnie w parku

Tutaj jest papuga.
nazywa sie Chico.
Papuga nie jest młoda, ale pływa codziennie.

To jest mysz.
Mysz chętnie śpiewa.
Jest mała i biała.

To są ryby.
Ryby są małe i kolorowe.
One są też głośne.
1 1 1