Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T09:22:27+02:00
Dane:
a = 2 cm
h = 2 cm
g = 8.93 g/cm³

Szukane:
m = ?

V = Pp × h
Pp = a²
Pp = 2²
Pp = 4 cm²

V = 4 × 2
V = 8 cm³

g = m/v (ułamek)
m = g × V
m = 8.93 × 8 [g/cm³ × cm³ = g]
m = 71.44 g

Odp. Sześcian ten waży 71.44 g.
2009-09-12T09:25:47+02:00
Ok to krawędź ma 2 cm to V=2³
V=2³=8cm³
gęstość miedzi wynosi 8.93 g. / cm.³
mama 8cm³ więc 8 × 8.93 g=71,44g
chyba powinieneś zrozumieć
2009-09-12T09:53:25+02:00
A=2cm

V=a³
V=(2cm)³
V=8cm³

g=m/V
m=Vg
m=8cm³ * 8,93g/cm³
m=71,44g