Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:35:59+01:00
300g=0,3kg
0,3kg*10m/s²=3N
lub
0,3kg*9,81m/s²=2,943N

d=m/V
d=300g/400cm³
d=0,75 g/cm³
2009-12-16T21:37:08+01:00
Oblicz ciężar ciała o masie 300g.

Dane:
m=300g=0,3 kg

Szukane:
Fg=?
Fg=m * g
Fg=0,3kg*10N/kg=3N


Oblicz gestość ciała o masie 0,3kg i objetości 400 cm³
Dane:
m=0,3kg
V=400cm3

Szukane:
d=?
d=m:V
d=300g:400cm3=0,75g/cm3
2009-12-16T21:39:32+01:00
1.
Dane:
m=300g
g=10m/s²

Szukane:
F=?

F=m×g
F=300g×10m/s²
F=3000N

2.
Dane:
m=0,3kg=300g
V=400 cm³

Szukane:
d=?

d=m/V
d=300g/400cm³
d=0,75g/cm³