Pierwsza lekcja rozpoczyna sie o 8,15. Poranne mycie , ubieranie i jedzenie sniadania zajmuja Karolowi pol godziny , droga do szkoly- kwadrans . O ktorej godzinie Karol powinien wstac, aby zdazyc do szkoly na 5 minut przed rozpoczeciem lekcji? BARDZO PLINE NA TERAZ

3

Odpowiedzi

2009-12-16T21:39:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:40:48+01:00
30+15+5=50

Poranne czynności-30min
dojście do szkoły-15 min
dojście 5 min przed-5 min

Musi wstać 50 min przed lekcjami

8h15min-50min=7h 25min
Musi wstać o 7.25
1 5 1
2009-12-16T21:41:27+01:00