Odpowiedzi

2009-12-16T21:43:56+01:00
List jest do wybranej osoby, grupy itp. Jest to korespondencja .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:44:17+01:00
Zalezy o jaki ci list chodzi jsli o publiczny zwracaj sie z szacunkiem a jak prywatny to po kolezensku a róznica jest taka , że list mozesz rozwinac ile byc tylko chciał a zawiadomienie powinno zawieracpotrzebne informacje o czym zawiadamiasz i kiedy to sie odbedzie ! mam ndzieje że pomogłem