1nazwy krajów po angielsku.
belgia-
holandia-
włochy-
polska-
wegry-
czechy-
niemcy-
slowacja-
anglia-
francja-
szwecja-
dania-
finlandia-
2.wypisz liczby od 1 do 20 po angielsku
3.przedctaw sie i napisz z kad jestes
wazne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-16T21:50:26+01:00
2. one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten, eleven, tvelve, thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty.
3. My name is Bartek and I'm from Poland.
1. belgia- Belgium
holandia- Holland
włochy- Italy
polska- Poland
czechy- Czech Republic
niemcy- Germany
slowacja- Slovakia
francja- France
szwecja- Sweden
dania- Denmark
finlandia- Finland
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:53:06+01:00
1nazwy krajów po angielsku.
belgia- Belgium
holandia- The Netherlands
włochy- Italy
polska- Poland
wegry- Hungary
czechy- Czech Republic
niemcy- Germany
slowacja- Slovakia
anglia- England
francja- France
szwecja- Sweden
dania- Denmark
finlandia- Finland
2.wypisz liczby od 1 do 20 po angielsku
1- one
2- two
3- three
4- four
5- five
6- six
7- seven
8- eight
9- nine
10- ten
11- eleven
12- twelve
13- thirteen
14- fourteen
15- fifteen
16- sixteen
17- seventeen
18- eighteen
19- nineteen
20- twenty

3.Przedstaw się i napisz skąd jesteś.

I'm....
I'm from Szczecin in Poland.