Przetłumacz na angielski!

ubrania
obuwie
torebka
misiek
urządzenie do grania w gry komputerowe
lalka
przybory szkolne
kosmetyki
perfumy
rower
rolki
deskorolka
książki
kubek
budzik
piłka
aparat
puzzle
słodycze
zabawkowy samochodzik
telefon
pieniądze
laptop
poduszki
kalendarz

I co można jeszcze znaleźć w prezencie?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:44:54+01:00
Ubrania - clothes
obuwie - footwear
torebka - handbag
misiek - teddy bear
urządzenie do grania w gry komputerowe -device for playing computere games
lalka - doll
przybory szkolne - school supplies
kosmetyki - cosmetics
perfumy - perfumes
rower - bike
rolki - roller
deskorolka - skateboard
książki - books
kubek - mug
budzik - alarm clock
piłka - ball
aparat - camera
puzzle - puzzle
słodycze - swets
zabawkowy samochodzik - toy car
telefon - phone
pieniądze - money
laptop - notebook
poduszki - pillows
kalendarz - calendar

w prezencie można znaleźć :

1. narty - skiing
2.album na zdjęcia - photo album
3. ramka na zdjęcia - photo frame
4. zegarek - watch
5. gry komputorowe - computer games
6. biżuteria - jewelry
7. obrazki - pictures
1 5 1
2009-12-16T21:47:52+01:00
Clothing
shoes (buty) footwear (własnie obuwie)
handbag
bear
device for playing games
doll
school supplies ALBO school equpiment
cosmetics
perfumes
bike
skateboard
rollers
ball
alarm clock
mug
books
digital camera (cyfrówka)
candy
toy
puzzle
toy car
mobile phone
laptop ALBO notebook (obie wersje tak samo poprawne)
bag
money
calendar

Co można jeszcze znaleźć w prezencie:

zegarek(naręczny) - watch
alkohol - alcohol (albo coś szczególnego: whiskey/brandy)
obraz - painting
głośniki - speakers
2009-12-16T22:17:18+01:00
Clothes
Footwear
handbag
Misiek
a device for playing games
doll
school supplies
cosmetics
perfume
bike
roll
skateboard
books
cup
alarm clock
ball
camera
puzzle
sweets
toy car;
phone
money
Laptop
pillows
Calendar


W prezencie można znaleźć:
telefon
komputer
gre komputerową
ubrania
torbę
długopis
perfumy
ramke na zdięcia
kamere
po angielsku :
phone
computer
computer game
clothes
bag
pen
perfume
frame pictures
webcam
necklace
Earrings
Sunglasses