Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:47:38+01:00
2x+y=4 |(-4)
3x+4y=11

-8x-4y=-16
3x+4y=11

-5x=-5 |:(-5)
x=1

2*1+y=4
x=1

y=4-2
x=1

y=2
x=1
2009-12-16T21:50:21+01:00
2x+y=4 //*(-4)
3x+4y=11

-8x-4y=-16
3x+4y=11
--------------
-5x=-5
x=1

x=1
3+4y=11

x=1
4y=8

x=1
y=2
2009-12-16T21:50:45+01:00
2x+y=4 |*(-4)
3x+4y=11

-8x-4y=-16
3x+4y=11
-------------------
-5x=-5
x=1


3*1+4y=11
4y+3=11
4y=8
y=2

x=1
y=2