Odpowiedzi

2009-12-16T21:46:56+01:00
Aby wiedzieć która to ulica
Pomyśl troche
2009-12-16T21:46:29+01:00
Aby ludziom łatwiej poruszało sie po mieście
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:53:10+01:00
Ulice mają nazwy aby można było je rozróżnić,żeby były adresy potrzebne są nazwy ulic.Mają nazwy rzeby funkcjonowała poczta. Ulice są nazywane na cześć
np. osób - nazywane są nazwiskami , na cześć zdarzeń - np Ulica Monte Casino
1 5 1