Wyobraź sobie, że tworzysz przepis na dobrą sławę.Zapisz te składniki (cechy charakteru), które - twoim zdaniem- są niezbędne do zdobycia dobrej sławy, i uzasadnij swój wybór. Proszę o bardzo szybkie odpowiedzi. Z góry dziękuję! :)

Mam jeszcze jedno zadanie, ale mogę zrobić je na piątek. W co najmniej 10 zdaniach przedstaw wymyśloną przez siebie teorię na temat powstania planety Ziemi. Dziękuję!

2

Odpowiedzi

2009-12-16T21:55:29+01:00
Miałam dziś na polaku to zadanie , chętnie ci odpowiem .
przepisa na sławę .
1 dodaj 100mg umiejętności
2.200 mg cierpliwości.
3,200 mg pomysłowości
4, 300 mg uczciwości
wszystko dokładnie wymieszać zajać kropeką wyobrażni
----------------------------------------------------------------------------------------------
to drugie miałam na sprawdzianie dawno temu ale nie pamiętam <i miłam to żle >
56 4 56
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:55:43+01:00
Moim przepisem na dobrą sławę to być pracowitym i mieć talent do tego co się robi . Cechy charakteru do sławy to uczciwość, odwaga, szczerość oraz pewność siebie . Mój wybór uzasadniam tym, iż człowiek, który jest pracowity, ale jest słaby w tym co robi nigdy nie będzie tak sławny jak człowiek, który jest niesamowity w tym co robi . Wybór cech charakteru uzasadniam tym, że człowiek bez odwagi, pewności siebie i szczerości będzie doceniany oraz tak bardzo podziwiany.


Pozdrawiam ;-*
27 2 27