Zamień na ary.
0,02 ha =
3200 m[kw]2 =
0,5 km [kw]2 =
Zamień na hektary.
320 000 m [kw]2 =
800 a =
0,7 km[kw]2 =
Zamień na metry kwadratowe .
250 a =
0,4 ha =
1/4 a =
2,7 ha =
Zamień na kilometry kwadratowe.
150 ha =
1 000 000 a =
45 ha =

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:51:55+01:00
0,02 ha = 2 a
3200 m[kw]2 = 32 a
0,5 km [kw]2 =50 ha = 5000 a
Zamień na hektary.
320 000 m [kw]2 =3200 a = 32 ha
800 a =8 ha
0,7 km[kw]2 = 70 ha
zamień na metry kwadratowe .
250 a =2500 m
0,4 ha =40 a = 4000 m
1/4 a =25 m
2,7 ha =270 a = 27000 m
Zamień na kilometry kwadratowe.
150 ha = 15000 a = 1500000 m
1 000 000 a =1 000 000 00
45 ha = 4500 a = 450000
150 ha =1, 50 km
1 000 000 a = 1 0000 ha = 100 km
45 ha = 0,45

no takk ... ; * .
pozdrawiam . ; )) ,.
4 4 4
2009-12-16T21:56:06+01:00
0,02 ha= 2 a
3200 m[kw]2= 32 a
0,5 km [kw]2=50 ha = 5000 a
320 000 m [kw]2=3200 a = 32 ha
800 a=8 ha
0,7 km[kw]2= 70 ha
250 a=2500 m
0,4 ha=40 a = 4000 m
1/4 a=25 m
2,7 ha=270 a = 27000 m
150 ha= 15000 a = 1500000 m
1 000 000 a=1 000 000 00
45 ha= 4500 a = 450000
150 ha=1, 50 km
1 000 000 = 1 0000 ha = 100 km
45 ha = 0,45
1 5 1
2009-12-16T22:01:58+01:00
Zamień na ary.
0,02 ha =2a
3200 m[kw]2 =3,2
0,5 km [kw]2 =50a
Zamień na hektary.
320 000 m [kw]2 =32
800 a =8
0,7 km[kw]2 =70
Zamień na metry kwadratowe .
250 a =25000
0,4 ha =4000
1/4 a =25
2,7 ha =27000
Zamień na kilometry kwadratowe.
150 ha =1,5
1 000 000 a =1
45 ha =0,45
1 4 1