Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T21:52:26+01:00
17x32=544 (suma wieków uczniów)

równanie:
x-wiek nauczyciela

(544+x):33=18
544+x=594
x=50

Odp. Nauczyciel ma 50 lat.
2009-12-16T21:52:47+01:00
32×17=544= łączny wiek 32 uczniów
(544+x):33=18
544+x=594
x=594-544
x=50 lat = wiek nauczyciela
2009-12-17T00:58:19+01:00
32×17=544 => średni wiek 32 uczniów

(544+x):33=18
544+x=594
x=594-544
x=50 => wieka nauczyciela