Odpowiedzi

2009-12-16T21:50:50+01:00
Jestem katolikiem i napisz ze szatan to zły człowiek który nas podpuszcza i kusi do zlych zeczy postaraj sie uwzglednic co t bys robił gdy bys był szatanem i poprew sie xP
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:16:08+01:00
O sataniźmie:

1. Podstawy wiary.
2. Kiedy powstała?
3. Niebezpieczeństwa z nią związane.
4. Symbole, które nosimy a mają związek z sataniazmem.

I grzeczny bądź, hehe! ;D
1 5 1
2009-12-16T23:20:48+01:00
Katolikiem warto być. a co do satanizmu:
1.ogółem co to jest satanizm
2.Na czym polega ich wiara(w co, w kogo wierzą)
3.czym sie zajmują sataniści
4. Jak są postrzegani w naszym świecie