Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:05:18+01:00
Potencjalna :
- Wiszący na ścianie obraz
- Wiszący żyrandol
- Lecący ptak
- Samolot
- Człowiek na wzniesieniu

Kinetyczna :
- Lecący samolot
- Jadący samochód
- Wystrzelony pocisk
- Biegnący człowiek
- Płynący statek
3 3 3
2009-12-16T22:06:14+01:00
Energia potencjalna:
*wiszące jabłko na drzewie
*samolot
*ptak na gałęzi drzewa
*wszystko co "wisi/stoi" nad ziemią, gdyż potencjalna zależy od wysokości

Energia kinetyczna:
*jadący samochód/pociąg
*statek
*człowiek który idzie
*wszystko co się porusza po powierzchni iż ek zależy od prędkości

poza tym: Ek=Ep ; )
3 5 3