Odpowiedzi

2009-12-16T22:19:33+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:20:41+01:00
( nie wiem jak mam ci to napisac)
S ( siarka )
masa atomowa - 32
liczba atomowa - 16
protonów -16
16 niutonów
16 elektronów
(+16) ) ) ) - powłoki
K[2] L[8] M[6]

Cl ( chlor )
masa atomowa - 36
liczba atomowa -17
protonów -17
niutonów -19
elektronów -17
(+17) ) ) )
K[2] L[8] M[7]

Si ( krzem)
masa atomowa - 28
liczba atomowa -14
protonów -14
niutonów - 14
elektronów -14
(+14) ) ) )
K[2] L[8] M[4]


mysle że sie połapiesz ;]