Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:21:02+01:00
Panie Jezu ,pomóż nam wytrwać w wierze Twego Ojca. Naucz nas bronić naszej ojczyzny, przed złem i zagrożeniami ,które zniszczyły by wiare i siłe naszego narodu.
2 4 2
2009-12-16T22:38:51+01:00
Panie Boże,
proszę Cię za cały Polski naród,
który boryka się z różnymi problemami.
Spraw by Polacy w swoim codziennym życiu
nie zapominali o Tobie,
by podejmowali swoje życiowe decyzje
pamiętając o Twoich słowach!
Prowadź nas w dążeniu do kresu
naszej ziemskiej wędrówki
Amen
9 4 9