Odpowiedzi

2009-12-16T22:18:43+01:00
Są to liczby 5 i 2. Średnia arytmetyczna z tych dwóch liczb jest równa 3½ czyli, jedna musi być 2 a druga 5, żeby razem tworzyły 7, bo 7/2= 3½. Jeśli liczbę 2 zwiększymy o 1 otrzymujemy liczbę 3, jeśli liczbe 5 zmniejszyli o 2 to otrzymamy liczbę 3. Wniosek liczby są równe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:17:46+01:00
Średnia arytmetyczna dwóch liczb wynosi 3½.Gdybyśmy jedną z liczb zwiekszyli o 1, a drugą zmniejszyli o 2, to otrzymalibyśmy liczby równe. O jakich liczbach mowa ?

Na dzis proszę . ; )

[x+y]/2=3,5
x+1=y-2

x+y=7
x=y-3

y-3+y=7
2y=10

y=5
x=2