Odpowiedzi

2009-12-16T22:31:36+01:00
3.
g=10m/s
m=300g=0,3kg

F=M × g
F=0,3kg × 10m/s
F=3N
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:36:00+01:00
1. dlaczego ogórki małosolne po zalaniu wrzątkiem szybciej będą gotowe.
wysoka temperatura związana jest z dużą średnią prędkością cząsteczek soli,co przyspiesza zasolenie.

2. jakie wspólne właściwości maja ciecze i ciała stale.
różnice:
-ciała stałe mają własny kształt
-ciecze nie mają
podobieństwa:
-ciecze i ciała stałe są nieściśliwe
-ciecze i ciała zajmują określoną objętość w naczyniu.

3.oblicz ciężar ciała o masie 300 g
Q=g*m
Q=10N/kg*0,3kg
Q=3N
1 5 1