Odpowiedzi

2009-12-16T22:26:48+01:00
- szybkie przekazywanie informacji
- możliwość porozumienia się w różnych częściach świata
- możliwość przesyłania zdjęć, filmów, dokumentów w załącznikach
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T23:24:48+01:00
Wysyłanie wiadomości (funkcja komunikacji), wysyłanie załączników (funkcja wymiany cyfrowych plików, do których mamy dostęp z każdego komputera), w cyfrowym świecie zastępuje pocztę tradycyjną, dostęp do poczty jest możliwy z każdego urządzenia z klientem e-mail i/lub przeglądarką internetową (mobilność i uniwersalność).
2 5 2