Witam.
Jestem uczniem kl. 6 szkoły podstawowej. Mam za zadanie wykonać choinkę matematyczną, w której treści nie powinienem zaniżać się do poziomu klas niższych, tj. 5,4. Macie pomysły, co mógłbym zamieścić w tej choince? Jeśli tak, to piszcie. Prosiłbym również o chociaż jeden przykład i o napisanie, jak to mogłoby wyglądać, ponieważ ja sam nie mam pojęcia. Dodam, że te wszystkie rzeczy mają znajdować się w bombkach na choince.

2

Odpowiedzi

2009-12-16T22:30:29+01:00
Mozesz zamieścic w niej daty jakis słynnych pisarzy.
Albo bowiem np. równania matematyczne np2*5+4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:36:03+01:00
W każdą bombkę wpisz
- wzory które już poznałeś
- narysuj kąty i napisz ile mają stopni
-a + b=c suma itd.
-liczby pierwsze po kolej 1.3.5.7.11.13...

a potem weź książkę i zobacz co będziecie przerabiać i co już umiecie;)