Biorąc pod uwagę związek między budową atomu a położeniem pierwiastka w układzie okresowym meżemy ustalić 17
Cl
3
a liczbę protonów
b liczbe protonów i neutronów
c liczbę elektronów walencyjnych
d odpowiedi a,b,c są poprawne
Proszę o szybką odpowiedż

3

Odpowiedzi

2009-12-16T22:37:44+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T22:38:00+01:00
Obstawiam a i c - liczby neutronow nie jestes w stanie przeiwdziec na tej podstawie poniewaz pierwiastki maja rozne izotopy rozniace sie liczba neutronow
2009-12-16T22:38:40+01:00
Jeżeli ta trójka oznacza numer okresu to punkt d jest poprawny.