Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:41:41+01:00
(18² × 81³)² : (4 × 3¹⁵)² = ((3²)² × 2² × (3⁴)³)² / (2² × 3¹⁵)² = 3(²°²⁺⁴°³)² × 2²°² / 2²°² × 3¹⁵°² = 3³² × 2⁴ / 2⁴ × 3³⁰ =
3³² - ³⁰ × 2⁴⁻⁴ = 3² × 2⁰ = 9
2 1 2
2009-12-16T23:56:18+01:00
(18^2 * 81^3)^2 / (4 *3^15)^2 = [(3^2 * 2)^2 *(3^4)^3]^2 / (2^2 *3^15)^2 = (3^4 *2^2 *3^12)^2 / 2^4 *3^30= 3^8 *2^4 *3^24 / 2^4 * 3^30 = 3^32 / 3^30 = 3^2

starałem się rozpisać to dokładnie, krok po kroku jak to zrobić.
6 4 6