Prosze o szybka odpowiedz :).
Dam naj!!!
A wiec potrzebuje przetlumaczenia tych pytan, ale glownie jak na nie odpowiedziec!!!:
1) Where did the tree come from?
2) How tall is it?
3) How did the young couple get the tree home?
4) What was special and different about the tree?
Wielkie dzieki ;).
Nie zapomnijcie o tym, ze chce wiedziec jak na te pytania odpowiedziec! Pozdro.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:40:31+01:00
1) Where did the tree come from?
2) How tall is it?
3) How did the young couple get the tree home?
4) What was special and different about the tree?

Skąd to drzewo pochodzi?
Jakie jest długie?
Jak to drzewo dostało się do domu?
CO jest w nim specjalnego?

This tree come from Finland.
Three is 2 meters long.
It's gift from my parents.
This tree is very special becouse this is blue!
2 4 2
2009-12-16T22:40:18+01:00
1) Skąd pochodzi choinka?
Odp. I did...
2) Jak jest wysoka ?
Odp. It is...
3) Jak młoda para dostała drzewo do domu?
Odp. The young couple get the tree home...
4) Co było specjalnego i wyjątkowego w tej choince?
Odp. In this Christmas tree ...
2 5 2