Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:38:43+01:00
|x-5|<4

oś liczbowa ----------1===========5=========9------------>


x∈(1,9)


Panowie u góry !! Jakim prawem wyłączacie &#39;x&#39; z wartości bezwzględnej ? >.<

do pytającego: Miałem ten temat miesiąc temu i jestem w 98% pewien, że mam dobrze... a oni mają źle
2009-12-16T22:51:49+01:00
Kubk213 rozwiązał graficznie, więc ja dorzucę rozwiązanie algebraiczne:

|x-5|+1<5
|x-5|<5-1
|x-5|<4

x-5 < 4 i x-5>-4
x<9 i x>1

x∈(1,9)