Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:42:34+01:00
Tak. Nasza kultura jest bardzo bogata ipiękna. Nie musi czerpać zródeł z innych obyczajów. Powinna być rozwijana, znana i kochana przez wiele następnych pokoleń. My Polacy,mamy czym się szczycić.
1 5 1
2009-12-16T22:46:24+01:00
Uważam, że warto zachowywać różne obyczaje, gdyż będą one pamiątką dla przyszłych pokoleń. Moim zdaniem obyczaje świadczą w dużej mierze o kraju, o jego kulturze, czyli reprezentują go za granicą. Myślę, że obyczaje pomagają nam w odnawianiu stosunków międzyludzkich, np. przyjaźni w rodzinie.
1 5 1