Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T22:53:19+01:00
Jesli napelnimy je do takiej samej objetosci i nie bierzemy pod uwage wagi szklanki to szklanka wody bedzie ciezsza 1/0.92 czyli 1.087 raza od szklanki z oliwa.

Wystarczy gestosci podzielic odpowiednio przez siebie bo objetosci mamy takie same

m = d*V

m1/m2 = d1*V/d2*V = d1/d2
1 4 1
2009-12-16T22:56:24+01:00
Ρ=m/V
V=m/ρ
Vw=mw/ρw
Vo=mo/ρo
Objętości szklanek są takie same więc możemy je przyrównać

mw/ρw=mo/ρo
czyli po przekształceniach
mw/mo=ρw/ρo
czyli 1/0,92≈1,o9 raza wieksza
1 2 1