Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T00:11:08+01:00
2009-12-17T00:11:11+01:00
Wierzchołek
p = -b/2a = 1
q = -Δ/4a = 0

parabola "uśmiechnięta" czyli ramiona w górę bo współczynnik kierunkowy (liczba przy x^2) jest dodatnia
2009-12-17T00:13:54+01:00
Dana jest funkcja y= x²-2x+1 Wyznacz współrzedne wierzchołka paraboli bedacej wykresem tej funkcji i naszkicuj jej rysunek. Wierzchołek obliczyłem tylko co z tym szkicem jak bedzie wygladac

Wierzchołek powinieneś otrzymać taki: W=(1,0)
a więc postać kanoniczna funkcji : y=(x-1)², czyli przesuwasz zwykłą y=x²
o 1 w prawo

twój wykres ma tylko wartości dodatnie lub zero

gdybyś policzył deltę to wyszłoby zero ( 1 miejsce zerowe) , czyli wykres
"dotyka " tylko oś x i ma ramiona w górę