Odpowiedzi

2009-09-12T12:49:52+02:00
___3,65
75,92 ÷ 20,8
62,40
------
13,520
12,480
-------
=1,0400
- 1,0400
---------
=======
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T13:04:22+02:00
Pisemnie to najlepiej przesunąć sobie przecinki o dwa miejsca w prawo w każdej z tych liczb (chodzi mi oczywiście o to konkretnie zadanie), wtedy łatwiej się liczy, przynajmniej mnie ;)

wtedy będzie:
7592:2008= (po zaokrągleniu) 3,78