Odpowiedzi

2009-12-17T22:22:49+01:00
CHYBA- jest partykułą
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629494

a by pisze się razem z partykułami:
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629506

więc będzie CHYBAby...
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T22:27:22+01:00
"CHYBA" jest to wyraz niesamodzielny modyfikujący.Pisze się go z partykułą,której się nie odmienia np.by,bym,byśmy,byście,byś, że,nie.Wzmacnia lub modyfikuje znaczenie innych wyrazów. Z czasownikami w formie osobowej pisana jest łącznie. Przed czasownikiem lub z bezokolicznikiem pisana jest oddzielnie.
17 2 17