Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T13:46:45+02:00
Hiob z wiersza "Hiob i młodzieniec" stał się mistrzem młodego dziecka, które ledwo odeszło od matki a już chce się uczyć życia od swojego mistrza Hioba. Prosi on aby Hiob nauczył go:
- jak przygotować się na przyjście śmierci:
"ucz mnie upływu czasu/ bo wszystko w nas jemu zaprzecza/ jak kłoda położona w poprzek rzeki."
- jak być cierpliwym i posłusznym:
"Hiobie ucz mnie cierpliwości ucz mnie posłuszeństwa którym się brzydzę"
- tego że życie nie składa się z samych sukcesów i radości
Sam Hiob nawet po utracie wszystkiego i wystawienie go na próbę przez Boga dalej jest cierpliwy i pokorny. Mógłby on spokojnie nas wszystkich nauczyć jak wierzyć w Boga i nie sprzeciwiać się Jego woli.
7 2 7
2009-09-12T14:06:29+02:00
RAdości oraz mądrości z życia ale także zeby mie przeplacac
2 1 2
2009-09-12T14:47:33+02:00
Radości , cierpliwości, posłuszeństwa.
1 1 1