Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T08:14:36+01:00
Rozwiązanie jest tutaj
http://sciaga.onet.pl/12581,61,177,149,1,21299,sciaga.html
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T08:22:35+01:00
Bombaj-16,4
Seul-21,3
Nowy Jork-21,2
Meksyk-18,3
Săo Paulo- 17,8
Los Angeles-16,3
Czungking-15,3
Szanghaj-13,3
Kalkuta-13,2
Tokio-11,8
1 1 1
2009-12-17T08:43:15+01:00
Afryka-Kair Ameryka płn.-Nowy jork Ameryka płd.-Sao Paulo Australia- Canberra Europa-Londyn Azja- Seul Antarktyda- brak stałych mieszkańców