Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T08:39:10+01:00
1)dzisiaj
2)z modlitwy lub z chodzenia do kościoła
3)Jest to częściowa tablica potomków
43 3 43
2009-12-17T08:40:27+01:00
1. jest to dzień 11 grudnia
2. z nawróconego człowieka
3. rodowód to tablica potomków rodziny (rodu)
37 3 37
2009-12-17T11:56:37+01:00
6 grudnia, ale możesz napisać że 7. wg uznania. 2 część adwentu, 2 tydzień.
moim zdaniem ksiądz powinien cieszyć się z powodów duchowych a nie materialnych bądź też chęci zdobycia większej władzy. każdy kapłan cieszy się z nowych powołań. raduje się gdy widzi dobro, albo kiedy młodzież pracuje na rzecz czegoś ważnego.
rodowód to jest rodzaj tablicy genaologicznej, drzewka genaologicznego
jest to opis historii jakiegoś rodu.
16 2 16