Odpowiedzi

2009-12-17T08:51:49+01:00
Wszystkiego najlepszego, zdrowia szczęscia w miłości, nauce i w życiu


2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T08:53:03+01:00
Życzę Ci, abyś zawsze potrafił spoglądać na świat z radością.
Życzę Ci, żebyś żył tak, aby móc potem powiedzieć "niczego nie żałuję".
Życzę Ci, żebyś znajdował w sobie silną wolę i dążył do wyznaczonych celów.
Życzę Ci, żebyś miał w swoim sercu światło, którym będziesz się dzielił z innymi.
Życzę Ci, aby co roku Święta były magiczne, pełne ciepła i szczęścia.

Kredka
1 5 1
2009-12-17T08:52:10+01:00
1.Wszystkiego co najlepsze,
co dobre i miłe,
co budzi uśmiech na twarzy,
co kryje się w maleńkim słowie - szczęście
- oraz tradycyjnych stu lat życzy...

2.ZDROWIA...
...życzę dziś Tobie,
okazja taka nie co dzień się zdarza,
aby wyrazić słowami,
co serce w ciszy co dzień powtarza.

SZCZĘŚCIA...
...życzę Ci również
takiego, jak Ty sam pragniesz,
bo dobrze, gdy będzie przy Tobie,
a Ty - czym ono jest - odgadniesz.

MIŁOŚCI...
...życzę Ci szczerze,
bo ona filarem jest życia.
Śpiew ptaków kochaj i ludzi,
a w każdym sercu Ty miłość wzbudzisz.

STU LAT...
... w miłości i zdrowiu,
niech towarzyszy Ci szczęście.
Twój bagaż życiowy - mądrość-
przykładem dla innych niech będzie.

SPEŁNIENIA MARZEŃ...
... najskrytszych,
niech będą realne i jasne.
Marzenia spełniają się często,
niech spełnią się też Twoje własne.

RADOŚCI...
... też życzę Ci tyle,
by Twoją twarz uśmiech zdobił.
A jeśli się czasem zasmucisz,
to tylko na krótką chwilę.

WYTRWAŁOŚCI...
...życzę Ci także,
w realizacji pragnień i celów.
Cierpliwym bądź i odważnym,
by rzeczy dokonać wielu.
3. Dzis sa Twoje urodzinki i z tej okazji chcialam Ci zyczyc wszystkiego najlepszego. Zreszta Ty wiesz, ze ja Ci zawsze zycze jak najlepiej. Zycze Ci spelnienia wszystkich marzen, a zwlaszcza tych najskrytszych, ktore sa w Twoim serduszku. Zycze ci wiary w dobre jutro i w sama siebie. Zycze Ci milosci, zeby jej nigdy nie zabraklo w Twoim zyciu i zebys zawsze nia obdarzala wszystkich, ktorzy sa blisko Ciebie. Zycze Ci sily, abys zawsze szła przez zycie z podniesiona glowa i nie bala sie nowych wyzwan. Zycze Ci, aby zawsze otaczali Cie prawdziwi przyjaciele na ktorych zawsze mozesz liczyc i ktorzy zawsze beda blisko. Kochanie, zyj tak, abys zawsze kazda chwile w swoim zyciu wspominala z usmiechem na twarzy. Badz niczym bijace źrodlo, a nie jak staw, w ktorym stoi zawsze ta sama woda, bo zycie jest warte, by zyc, a szczęscie mozna znalezc nawet w najmniejszym ziarenku pustynnego piasku... Jeszcze raz wszystkiego naj.
4W dniu urodzin Twych kochana
Życzę szczęścia pod dostatkiem.
Aby troski i kłopoty
Odpłynęły gdzieś ukradkiem.

Słońce niech Ci zawsze świeci,
A na twarzy uśmiech gości.
I by nigdy Ci nie brakło
Marzeń, wiary i miłości.
5Wszystkiego najlepszego życzę dziś ci,
by się spełniły twoje marzenia i sny.
1 1 1