Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T10:08:46+01:00
Drukarka igłowa ujrzała światło dzienne przy okazji Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 1964 roku. Od 1968 roku kiedy urządzenie weszło do masowej produkcji cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze względu na jej niski koszt i możliwości pracy w niesprzyjających warunkach. Wykorzystują do drukowania taśmę barwiącą podobną do tej stosowanej w maszynach do pisania.
2009-12-17T14:46:20+01:00
Drukarka igłowa w 1964 roku została zaprezentowana na igrzyskach olimpijskich w Tokio. Wydaje charakterystyczne dźwięki w postaci trzasków podczas drukowania.