Czy na stronie www.freelotto.com to oszuści ? . Zarejestrowałem się na tym scierwie i od razu codziennie przychodzi mi spam ze niby wygrałem ileś tam dolców. Raz nawet wysłali mi zebym im przysłał skan dowodu i numer karty kredytowej. Co o tym sądzicie ? Jeszcze dodam ze jak wchodze na tą strone to antywirus G-data wykrywa atak typu phisting co coś w tym rodzaju ze ta strona słuzy do wykradania danych . Czy ktoś już się z tym spotkał ? Bardzo Prosze was o odpowiedzi

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T11:55:54+01:00
Mi też tak przyszło ale jak się zgłosiłam po odbiór nagrody to trzeba było zapłacić 70$, więc nie radze ci z tego korzystać!!!
2009-12-17T11:57:52+01:00
Pierwszy raz słyszę o tej stronie, ale z tego co piszesz to faktycznie to jest jedno wielkie oszustwo. Najlepiej od razu skasuj konto i nie podawaj dowodu ani numeru karty kredytowej.