Zad 7 / 97 str Matematyka z Plusem.

Sprzedany na aukcji w 1989 roku znaczek pocztowy osiągnął rekordową cenę 1,1 mln dolarów amerykańskich. Znaczek miał wymiary 2,8 cm x 2,3 cm. Ile kosztował jeden milimetr kwadratowy tego znaczka? Wynik zaokrąglij do 1 centa (0,01 dolara).

Byłabym bardzo wdzięczna, gdyby ktoś mi pomógł rozwiązać te zadanie. Nie było mnie w szkole i nie wiem dokładnie co i jak. Proszę o Pomoc!

3

Odpowiedzi

2009-12-17T12:59:50+01:00
2,8*2,3=6,44cm²

6,44cm²=1 100 000 $
1mm²=?

6,44cm²=644mm²= 1000000$
1mm²≈1552.80$
2009-12-17T13:49:20+01:00
P=28*23
P=644mm kwadratowych

644mm kwadratowych = 110000 /dzielone na 644
1mm kwadratowy = 170,81 < w zaokrąglenie ! >

odp. 170,81
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:34:26+01:00
2,8*2,3=6,44

6,44cm2=644mm2

644mm2=1100000dol

1100000:644=1708,07

1mm2=1708,07dol


1 5 1