Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T12:56:37+01:00
2003min=33h23min=1 dzien 9h 23min

20.03.2003r. g 20:03 było

po 2003min
21.03.2003r. g 29:26
22.03.2003r. g 05:26
2009-12-17T12:59:57+01:00
2003 : 60 = 33 r.23 - tyle godzin i min upłynie po 2003 min
20h03min + 33h 23 min = 53 h 26min
22.03.2003r godzina 5.26

;D
2009-12-17T14:47:28+01:00
2003min ~~ 33,38h
20.03.2003 20.03
2dni 2h 25 min
Odp 22.03.2003 22.28