Odpowiedzi

2009-12-17T13:00:36+01:00
Np.Moim ulubionym gatunkiem są komedie gdyż przy nich mogę się pośmiać..a śmiech to zdrowie..Mogę zobaczyć interesujące,czasami nieodpowiedzailne kawałki z życia bohaterów które są moją przstrogą..

Coś takiego..;]
2009-12-17T13:02:00+01:00
Ja najbardziej lubię horrory. Uwielbiam ten dreszczyk emocjii, który towarzyszy mi podczas oglądania filmu, zawsze są ciekawe sceny, mało kiedy można przewidzieć zakończenie filmu więc do końca można ogląać je z zaciekawieniem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T13:02:00+01:00
Moim ulubionym gatunkiem filmowym sa fantasy. Oglądając te filmy możemy się przenieś w magiczny swiat świat nierealny.
Możemy tak na chwilę się przenieśc w ten świat do którego tak na prawdę nigdy się nie pojedziemy ponieważ on nie istnieje a w tych filmach wszystko jest możliwe nie ma rzeczy niemożliwych i chyba dlatego ten gatunek filmów jest moim ulubionym.
1 5 1