1. Oblicz
8.9=
5.9=
10.9=
2.9=
4.9=
3.9=
6.9=
7.9=
9.9=
1.9=
9.6=
9.3=
9.7=
9.1=
9.9=
9.5=
9.8=
9.2=
9.0=
9.10=

2. Mama kupiła 9 łańcuchów na choinkę po 4 zł każdy
pytanie.

działanie.

Odpowiedź.

3.Ułóż i napisz zadanie do ilorazu: 63:7=. Rozwiąż je

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T13:35:09+01:00
8.9=72
5.9=45
10.9=90
2.9=18
4.9=36
3.9=27
6.9=54
7.9=63
9.9=81
1.9=9
9.6=54
9.3=27
9.7=63
9.1=9
9.9=81
9.5=45
9.8=72
9.2=18
9.0=0
9.10=90

2. Mama kupiła 9 łańcuchów na choinkę po 4 zł każdy. Ile mama zapłaciła za łańcuchy?
9.4=36 zł
Odp.: Mama zapłaciła 36 zł.
3. Jola kupiła 7 czekoladek.Za wszytko zapłaciła 63 zł.
Ile kosztowała 1 czekoladka?
63:7=9zł
Odp.: 1 czekoladka kosztowała 9 zł.

........................................................................
MAM NADZIEJE ZE POMOGLAM.;))))
PROSZE O "NAJLEPSZA" JESLI MOZNA;))
POLECAM SIE NA TAKIE ZADANIA PISZ WIADOMOSC PRYWATNA TO ZROBIE CI ZA DARMO...
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T13:36:39+01:00
1)72
45
90
18
36
27
54
63
81
9
54
27
63
9
81
45
72
18
0
90
2)Ile zapłaciła mama za łańcuchy?
9*4=36zł
Mama za łańcuchy zapłaciła 36 zł
3)Mama miała 63 cukierki .Rozdała je 7 osobom. po ile cukierków miała każda osoba?
63;7=9
Każda osoba dostała po 9 cukierków