Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:04:33+01:00
Dawno temu kiedy to jeszcze nie było słońca urodziła się Bogini światła San której Hades zazdroszczący jasnej karnacji i włosów w kolorze słońca podstępem wykradł promyki które ją otaczały i były odpowiedzialne za jej dar.Przyrzekł jednak ze odda jej moc gdy przejdzie przez 3 niebezpieczeństwa czychajace w Hadesie.Zrobił to w ten sposób że kobietę (służąca która się nią zajmowała ) sprowadził do Hadesu i przez pewien czas San została bez opieki. kiedy podrosła przysięgła zemścić się na Hadesie i przywrócić światu światło. Z mocy pozostało jej nie wiele mogla oświetlać tylko małe przedmioty dlatego gdy weszła do Hadesu zobaczyła małe latające robaczki i dała im moc dzięki której świeciły tzw robaczki świętojańskie później musiała przepłynąć przez rzekę śmierci wiec sprowadziła światło księżyca na tafle wody na koniec Hadesy pilnował 3głowy potwór któremu przyświeciła promykami w oczy i ten nic nie widział. Tak dotarła do Hadesa który musiał jej oddać moc.Jednak San to nie wystarczyło i zostawiła w ścianie jego lochu promień słońca i kazała jedna czysta dusze rocznie z Hadesu wypuszczać inaczej promień wypali mu oczy... Tak wróciła na ziemie i przywróciła światu słońce...
2009-12-17T14:30:18+01:00
Herakles przyniósł Cerbera do króla Erysteusza, ale to nie było jego ostatnie zadanie.Hera stworzyła nową, najbardziej okrutną bestię.Ostatnią misją herosa było zabicie ćwierć Cerbera, ćwierć Hydry lernejskiej, ćwierć Lwa nemejskiego, ćwierć tytana.Herakles przeraził się tą misją, ale postanowił zabić tą bestię.Uzbroił się w skórę z Lwa nemejskiego oraz złotą włócznię i rano wyruszył.Gdy dotarł na miejsce, nie było żadnego potwora.Wtedy ziemia zaczęła się trząść.Jednak w oddali dostrzegł potwora.Tak jak powiedział mu król Erysteusz, był to ćwierć Cerber, ćwierć Hydra lernejska, ćwierć Lew nemejski, ćwierć tytan.Wyglądał strasznie groźnie.Heros nie mógł go po prostu zabić.Musiał użyć podstępu.Aby zabić bestię musiał jej wyciągnąć oczy.Zwinnie zaczął się po niej wspinać.Gdy dotarł na pierwszą z trzech głów, chwycił za włócznię i przedziurawił jedno oko, które po woli zaczęło odpadać.Zrobił tak również z pozostałymi oczyma i zaczął schodzić z potwora.Po chwili wszystkie oczy leżały na ziemi, a potwór chwiejąc się, padł na ziemię.Triumfujący Herakles wrócił to króla Erysteusza i powiadomił go, że zabił potwora.Przestraszony tchórz, król Erysteusz uciekł z zamku i już nigdy go nie widziano.