Rozwiąż krzyżówkę

1.Człowiek,który sam rządził całym polis.
2.Sąd w starożytnej Grecji,który mógł skazać polityka na wygnanie.
3.Tereny zamieszkane w starożytności przez Greków.
4.Centralny plac (rynek) w miastach greckich.
5.W mitologii greckiej był to pół bóg,pół człowiek.
6.Uroczystości religijne ku czi boga wina Dionizosa.
7.Siedziba najważniejszych bogów greckich.
8.Miejsce bitwy morskiej,podczas której Grecy pokonali Persów.

Dziękuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T13:54:00+01:00
2.Ostracyzm
4.Agora
5.Heros
6.Dionizje
7.Olimp
8.Salamina
18 3 18
2009-12-17T14:05:39+01:00
1.krół
2.skorupkowy
3.Hellada
4.agora
5.Heros
6.Dionizje ale nie jestem pewna
7.Olimp
8.Salamina

40 4 40