Uzupełnij zdania.

Według wierzeń greckich,dusze ludzi dobrych po śmierci udawały się do ....................................................................
Najważniejszą częścią greckiej polis było .............................
Epoka ,która nastała po śmierci władcy macedońskiego Aleksandra Wielkiego nazywana jest epoką...........................................
Większą część powierzchni Grecji zajmują.............................
Gimnazjony były budowlami,w których mężczyźni wykonywali różne..................................................................
O dziejach wędrówki Odyseusza do Itaki opowiada poemat............................................................


Dziękuje bardzo :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:09:24+01:00
Według wierzeń greckich,dusze ludzi dobrych po śmierci udawały się do Rzeki Zapomnienia - Leto. Najważniejszą częścią greckiej polis było ?.
Epoka ,która nastała po śmierci władcy macedońskiego Aleksandra Wielkiego nazywana jest epoką hellenistyczną. Większą część powierzchni Grecji zajmują góry.
Gimnazjony były budowlami,w których mężczyźni wykonywali różne ćwiczenia fizyczne.
O dziejach wędrówki Odyseusza do Itaki opowiada poemat 'Odyseja'.
8 3 8
2009-12-17T14:16:05+01:00
Pól Elizejskich
Agora
Epoka hellenistyczna
Skały lub kamienie ale nie jestem pewna
Ćwiczeń fizycznych
Odysei
11 4 11
2009-12-17T14:26:18+01:00
1.pola elizejskie na 100 bo miałam to na historii.
2.nie wiem
3.epoka hellanistyczna
4.góry
5.ćwiczenia fizyczne
6.odyseja
6 4 6