1.Przeczytaj tekst
- Sądźcie na kanapie i nie przeszkadzajcie mi - powiedział Arkadiusz.
- Bo będę pakował gwiazdkowy prezent.
- Dla mnie? - ucieszyła się Krycha.
- Nie! Dla siebie! - Arkadiusz postawił na dywanie ogromne pudło.
- Taki wielki prezent?! - zdziwił się Staś.
- Wcale nie - burknął Arkadiusz. - Po prosztu nie miałem mniejszego opakowanie. - I wrzucił do pudła tabliczkę czekolady.
- Zaczekaj! - wrzasnęła Krycha, zeskakując z kanapy. - Chcę ją obejrzeć!
- Byle nie za dokładnie! - przestraszył się Arkadiusz. - Najlepiej przez papierek!
- Przez papierek nic nie widać - mruknęła Krycha niewyraźnie, zupełnie jakby jakby miała coś ustach.
- Co ty tam robisz? - dopytywał się Arkadiusz, zaglądając jej przez ramię.
- Próbuję - wymamrotała Krycha. - Próbuję, czy bendzie ci smakować.
- Chyba będzie! - zapiszczał Staś. - Bo mi smakuje.
- Jak to? - przeraził się Arkadiusz. - To ty też próbujesz?
- No, przecież nie sam! - obraził się Staś. - Podzieliłem się z Pimpkiem.
- Czym się podzieliłeś? - wrzasnął zdenerwowany Arkadiusz. - Chyba nie moją czekoladą?
- A czyją? - zdziwiła się Krycha. - Przecież innej tu nie było.

2.Ułóż pięć pytań do tekstu


thx xD

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:07:59+01:00
Dlaczego Arkadiusz zapakował prezent w tak duże opakowanie?
co wrzuciła Arkadisz do pudełka?
z kim podzielił się Staś czekoladą?
dlaczego Krycha chciała obejrzeć prezent?
jak Arkadiusz kazał oglądać prezent Kryśce?
2009-12-17T14:09:50+01:00
1. Dla kogo Arkadiusz pakował prezent ?
2. Dlaczego Arkadiusz pakował prezent do dużego pudła?
3.Co Krycha chciała zobaczyć ?
4. Co Arkadiusz i Krycha próbowali ?
5. Z kim Staś podzilelił sie czekolada ?
2009-12-17T14:14:14+01:00
1.Dla kogo Arkadiusz będzie pakował prezent ?
2.Co zapakował Arkadiusz ?
3.Kto próbował czy czekolada jest dobra?
4.Ile dzieci występuje w tekście ?
5.Czy chłopiec miał odpowiednie pudełko na gwiazdkowy prezent ?