Odpowiedzi

2009-09-12T14:39:09+02:00
Tylko w geografii klasie
dowiesz się o mapie, kompasie
poznasz nowe morza, kraje
innych ludzi obyczaje.
1 5 1
2009-09-12T14:42:26+02:00
Z geografią taka sprawa iz nauki ciagle wpada
my rozumiec ja musimy i nauczyc potrafimy
wzgorza, gory i pagorki sa dla chlopca i dziewczynki
kazdy z mapa sobie radzi, nie narzeka prosta sprawa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T14:52:32+02:00
Ziemia kręci się dookoła Słońca,
wydarzenie to nie ma końca.
Kopernik to niegdyś powiedział,
kiedy patrząc w gwiazdy sobie siedział. ;)

Geografii się uczymy,
kiedy w klasie w skupieniu siedzimy.
Dopóki Ziemia swego obiegu nie zmieni,
my będziemy uczyć się w tej przestrzeni!

Trochę trywialne, no ale w czterech wersach raczej sonetu się nie napisze ;D ;))