Odpowiedzi

2009-12-17T14:11:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:18:09+01:00
Drogi Aniu Warszawa 13.12.09r

* Dawno nie pisałam, wybacz. Miałam teraz dużo sprawdzianów przed końcem semestru na, które musiełam się uczyć.
*U mnie wszystko dobrze. Życie płynie powoli i nic się nie dzieje specjalnego. W szkole dobrze. Bedę piętki i czwórki z przedmiotów na semestr. Jak tak u ciebie w szkole? Musimy się spotkać, może wybieżemy się na lodowisko.
*Jakoś się zgadamy. Do zobaczenia i wesołych świat.
Całuje Kasia

Tak najłatwiejszy liścik. Nie wiedziałam o czym ma być...
Mam nadzieje że jednak pomogłam, akapity mi się nie chcą zrobić ale powinny być tam gdze dałam gwiazdki - jest początek rozwinięcie i koniec :D
powodzenia na polskim ^^