Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:33:01+01:00
1. Klasa moglaby narobic wstydu
2. Niekulturalne zachowanie
3. Klasa jest za glosna
4. Klasa jest roztrzepana
5. Klasa jest niezgrana
6. Klasa jest strasznie zle nastawiona na inne osoby
7. Ze wzgledu na bijatyki w klasie
8. Zle oceny?
9. Zle zachowanie
10. Klasa moglaby popsuc cos w autobusie/pociagu
11. Ktos z klasy moglby kogos pobic
12. Klasa ma dostep do fajerwerek i mogla by zrobic cos glupiego
13. Glupie zarty?
14. Klasa moglaby uciec
15. Klasa moglaby sie nie sluchac nauczyciela
2009-12-17T16:19:42+01:00
1.Klasa może narobić wstydu
2.bijatyki na lekcji
3.klasa jest niegrzeczna
4.klasa ma złe oceny
5.dzieci obrażają nauczycielke
6.głupie żarty
7.głupie gadania
8.dzieci są nie kulturalnie
9.dzieci nie umiej a się zachować
10.skarżą na siebie
11.przezywaja się
12.dzieci nie umieja się zachować przy innych
13.dzieci nie umieją się zachowac przy sole
14.dzieci nie lubia pani
15.dzieci wkurzją nauczycielke