Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:27:59+01:00
Nasiona takich roslin sa wypelnione powietrzem co pozwala im na unoszenie sie w toni wodnej. Tak rozmnazaja sie grazel zolty.
2 1 2
2009-12-17T15:26:44+01:00
Nasiona Rośliny są wypełnione powietrzem co pozwala im sie rozmnażać w wodzie
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T15:44:34+01:00
Nasiona tej rośliny są wypełnione powietrzem.Co pozwala im się rozmnażać w wodzie.
1 1 1